Sune vs. Sune (2018)

Zweden
Komedie / Familie

geregisseerd door Jon Holmberg
met Sissela Benn, Tea Stjärne en Elis Gerdt

Gewapend met zwaarden en laserpistolen storten Sune, zijn jongere broer en zijn beste vriendin Sophie zich regelmatig in epische fantasy-gevechten. Maar terwijl de zomervakantie ten einde loopt, zal op de tienjarige Sune een andere uitdaging wachten in de echte wereld: een nieuwe klasgenoot, wiens naam ook Sune is. Tot zijn grote ontsteltenis ontdekt hij dat de nieuwe jongen behoorlijk wat indruk op de anderen maakt. Uit angst om Sophie aan zijn naamgenoot en aartsvijand te verliezen, besluit hij zichzelf opnieuw uit te vinden.