Dirty John, The Dirty Truth (2019)

Documentaire

geregisseerd door Sara Mast

Documentaire over de psychopathische manipulator John Meehan, bijgenaamd Dirty John. In interviews beschrijven voormalige vrienden, vrouwen en politierechercheurs zijn huiveringwekkende criminele loopbaan. Ze werpen een blik op het privéleven van John Meehan, waarbij ook zijn drugsverleden aan bod komt.

avatar van wwelover
Interessant verhaal, maar heel rommelig en goedkoop in elkaar gezet. Staat natuurlijk ook enkel op Netflix door hun eigen serie.