And Then There Was Eve (2017)

geregisseerd door Savannah Bloch
met Tania Nolan, Rachel Crowl en Mary Holland

Alyssa, een succesvolle fotografe, wordt op een ochtend wakker en stelt vast dat haar appartement is geplunderd en dat haar man op mysterieuze wijze is vermist. Zonder zelfs een foto om de politie aan te bieden, wendt ze zich tot zijn collega Eve, een getalenteerde jazzpianiste met een flirtende charme en ontwapenende gratie. Eve helpt haar de langdurige strijd van haar man met zijn depressie voor ogen te zien en zijn afwezigheid na verloop van tijd te accepteren. Terwijl ze deze vrouw leert kennen door zulke ongewone omstandigheden, is Alyssa verrast dat ze opnieuw verliefd wordt.