Valentine in the Vineyard (2019)

Romantiek

geregisseerd door Terry Ingram
met Rachael Leigh Cook, Brendan Penny en Marcus Rosner

Frankie Baldwin en Nate DeLuca zijn partners in het leven en als professionele wijnmakers, maar hebben elk een totaal verschillende persoonlijkheid en stijl. Ze hebben net besloten om zich te verloven, als Lexi, het nichtje van Frankie, en Marco, de broer van Nate, aankondigen dat ze gaan trouwen op Valentijnsdag. Frankie en Nate besluiten hun plannen voorlopig geheim te houden en de bruiloft van Marco en Lexi te organiseren.