Viswasam (2019)

India
Actie / Drama

geregisseerd door Siva
met Ajith Kumar, Nayanthara en Sakshi Agarwal

Thooku Durai is een gerespecteerd stamhoofd van zijn dorp Koduvilaarpatti in het district Theni. Na 10 jaar zal er een festival plaatsvinden in de Ayyanar-tempel in het dorp, maar de rivaal van Thooku Durai probeert dit te verhinderen. Het festival vindt toch plaats, dankzij de tussenkomst van Thooku Durai; echter, zijn tantes en grootmoeder verlangen ernaar zijn vrouw en kind te zien. Na lang wikken en wegen besluit Thooku Durai naar Mumbai te gaan om hen te ontmoeten.