Vinaya Vidheya Rama (2019)

India
Actie

geregisseerd door Boyapati Srinu
met Ram Charan, Kiara Advani en Aadhithya

Rama Konidela is een wees na zijn geboorte. Hij wordt geadopteerd door vier andere weeskinderen en groeit op als een stoere vent. Zijn oudere broer Prashanth, een IAS-officier, wordt ontvoerd door Pandem Parasuram die zijn leven bedreigt vanwege zijn werk tijdens de tussentijdse verkiezingen. Rama slaagt erin zijn broer te redden. En dan maakt hij kennis met de machtige crimineel Bihar Raja Bhai. Tussen beiden zal een intens en dodelijk duel plaatsgrijpen.