Gekijouban Fate/Stay Night: Heaven's Feel - II. Lost Butterfly (2019)

Alternatieve titels: Fate/Stay Night: Heaven's Feel | Fate/Stay Night: Heaven's Feel - II. Lost Butterfly | Fate/Stay Night [Heaven's Feel] ⅠⅠ. Lost Butterfly | 劇場版「Fate/Stay Night [Heaven's Feel] II.Lost Butterfly」

Japan
Animatie / Actie

geregisseerd door Tomonori Sudô
met Yu Asakawa, Mai Kadowaki en Hiroshi Kamiya

10 jaar na de Heilige Graal oorlog (een gewelddadige strijd tussen tovenaars waarin zeven meesters en hun opgeroepen dienaren vechten om de Heilige Graal, een magisch artefact dat iedere wens van de overwinnaar kan vervullen) breekt er een nieuwe oorlog uit in Fuyuki City. Shirou Emiya, de geadopteerde zoon van Kiritsugu Emiya die bij de vorige oorlog betrokken was, wil de laatste wens van zijn stervende vader vervullen. Shirou probeert Sakura te beschermen, een vrouw uit de Matoi familie die al jarenlang aan de zijde van de Emiya familie zit. Met de nieuwe oorlog wordt dat echter niet zo makkelijk..