Monstri. (2019)

Roemenië
Drama / Romantiek

geregisseerd door Marius Olteanu
met Judith State, Cristian Popa en Alexandru Potocean

Dana keert terug naar Boekarest maar besluit niet naar huis te gaan. Ze betaalt de taxichauffeur voor de hele nacht. Tegelijkertijd gaat Andrei naar de sportschool en heeft daarna seks met een man. De volgende ochtend ontmoeten Dana en Andrei elkaar in hun echtelijk bed en brengen ze de dag samen door. Misschien voor de laatste keer.

Vanaf 16 januari 2020 in de bioscoop (Arti Film)

avatar van Mads Smikkelsen
Eerste uur slaapverwekkend saai, zaal uitgelopen