Easy Love (2019)

Duitsland
Documentaire

geregisseerd door Tamer Jandali
met Stella Vivien Dhingra, Niclas Jüngermann en Sönke Andersen

In Keulen zijn zeven mannen en vrouwen tussen de 25 en 45 jaar op zoek naar een evenwicht tussen psychische veiligheid en sensuele bevrediging. Gedurende vier maanden worden de protagonisten gevolgd en verworden ze tot een moedigere versie van zichzelf. De camera geeft hen de mogelijkheid om hun dromen na te jagen, evenals hun angsten en fantasieën en, uiteindelijk, deze naar de realiteit om te zetten.