The Onania Club (2020)

Drama / Horror

geregisseerd door Tom Six
met Jessica Morris, Darcy DeMoss en Ad van Kempen

Hanna sluit zich stiekem aan bij een groep genaamd The Onania Club. De leden van dit gezelschap bestaan uit sterke en onafhankelijke vrouwen uit Los Angeles. Ze raken opgewonden door de ellende van anderen. Hanna krijgt echter meer ellende te verduren dan dat ze ooit had kunnen vermoeden. Ze verliest daarbij alles waar ze om geeft.

Teaser

avatar van John Milton
Van onze eigen Tom Six, maar Damn, dat ziet er slecht uit.

Die handheld camera oogt als een vreemde keus trouwens, aan de hand van de shots in de trailer. Het zal bewust zijn, maar oogt nogal cheap hier.

Onanie. Ik herkende het woord nog na al die jaren, benieuwd hoeveel millenials het kennen. Het woord dan.

Schadenfreude is een woord waar ik zelf nog niet bekend genoeg mee ben, maar wel nu en dan tegenkom. Of deze film daar op een zinnige manier aan bij kan dragen, kan ik in elk geval uit de trailer niet opmaken.

avatar van tattoobob
Ik ben toch wel weer benieuwd.

avatar van Macmanus
Ghehe die Six is wel geestige gast maar hij is zo een slechte filmmaker Ergens wel knap om het zo goedkoop te laten ogen.

avatar van wwelover
Had verwacht dat hij wel iets meer geld bij elkaar zou kunnen krijgen, maar God wat ziet deze trailer er slecht uit zeg. Gister praatje van Six gezien bij film evenement. Die gast is zo ontzettend vol van zichzelf, deelde nog net geen gesigneerde foto's van zichzelf uit.

avatar van Q Jones
Mij interesse is toch wel gewekt. Lekker provoceren die Six

wwelover schreef:

Ik was er ook en vond hem juist heel enthousiast en trots, maar in Nederland kun je altijd beter jezelf gewoon maar naar beneden halen en bescheiden doen dat valt nou eenmaal beter...

avatar van john mcclane 2
Is er al een release datum ?
Kan op het net niks vinden ?