Chi-Town (2018)

Alternatieve titel: Chitown

Documentaire / Sport

geregisseerd door Nick Budabin

“Chi-Town” volgt Keifer Sykes bij zijn snelle opkomst van de Marshall High School aan de westkant van Chicago tot zijn onwaarschijnlijke hoogtepunt in de NBA. Als basketbalspeler is hij een underdog. Zijn meerjarige reis wordt onderbroken door persoonlijk verlies, slopende verwondingen en tragisch geweld. Een kijk achter de schermen van iemand die een ware kampioen werd en wat het allemaal kost om zijn doel te bereiken.