Stray (2019)

Actie / Misdaad

geregisseerd door Joe Sill
met Takayo Fischer, Christine Woods en Karen Fukuhara

Een verweesde tiener raakt bevriend met een rechercheur. Samen onderzoeken ze de moord op de moeder van de tiener. De twee ontdekken al snel dat een bovennatuurlijke kracht de stad in zijn greep houdt. De tiener blijkt verborgen krachten te hebben en zal deze moeten gebruiken om de stad te beschermen.

avatar van lordhumangus
SF-elementen film met een japans achtig sausje, goed Vs kwaad. 2,5 sterren.