NTR: Kathanayakudu (2019)

India
Biografie / Drama

geregisseerd door Radha Krishna Jagarlamudi
met Nandamuri Balakrishna, Vidya Balan en Satyanarayana Kaikala

Een blik op het leven van de Indiase filmster N. T. Rama Rao; die werkte als acteur, producer, regisseur en editor. In de volksmond stond hij bekend als NTR. In een filmcarrière van bijna vijf decennia betoverde hij mensen van heinde en ver en deed hen versteld staan. De film kijkt ook naar zijn politieke carrière, waar hij gedurende een periode van zeven jaar drie termijnen voltooide.