ad

Genre: Documentaire

Oorsprong: Australië

Geregisseerd door: Chris Delforce

Met onder meer: Lindsay McDougall

IMDb beoordeling: 8,8 (375)

Releasedatum: 17 oktober 2014

Over Lucent

"What's done in the dark will be brought to the light"

Met verborgen camera infiltreert men een varkensboerderij in Australië, om daar het lijden van deze dieren bloot te stellen. Het leed dat men daar aantreft is groot maar verborgen. Zo zien we een pas bevallen varken dat liggend voeding geeft aan haar biggetjes, dusdanig klem in een kooi dat ze niet meer kan bewegen of opstaan.

image

Social Media

avatar van Riddler

Riddler

Bestaat er nog erger? Horror. Wij mensen hebben nog heel veel te leren.

Dit kan zo niet langer!!!

Wat een hel is dat voor die beesten , die stal eigenaren/ medewerkers moeten zich doodschamen hoe ze met deze dieren omgaan !!!

Heb die hier totaal niet om gevraagd hebben!!!

Ben blij dat ik vegetariër geworden ben, maar ook ik ben schuldig dat ik al jaren vlees heb gegeten maar zonder te weten dat dit vooraf ze geslacht worden gebeurt !!!

Maar het is nooit te laat om andere keuzes te maken in het leven die een betere wereld schept voor mens en dier!!!