Malacopa (2018)

Mexico

geregisseerd door Armando Casas
met Herminio Ciscomani, Rafael Gaytán en Samantha Guillén

Mateo Pino is een briljante architect. Hij en zijn beste vriend David moeten een buitenlandse investeerder overtuigen om hun project financieel te steunen, maar Mateo is buitengewoon verlegen. Om te ontspannen, denkt hij aan zijn vader en drinkt hij uit een klein flesje dat de oude man vroeger bezat. Zo creëert hij onwillekeurig Malacopa, een knap, zelfverzekerd alter ego met een grote persoonlijkheid die hem naar een hoger niveau zal brengen...