Art of the Dead (2019)

Horror

geregisseerd door Rolfe Kanefsky
met Richard Grieco, Tara Reid en Lukas Hassel

Wanneer Dylan Wilson een verzameling van zeven schilderijen koopt, heeft hij geen idee welke gruwelen hij heeft losgelaten op zichzelf en zijn gezin. Alleen pater Mendale weet wat voor kwaad er op de loer ligt in deze dodelijke kunst. Hij kent de geschiedenis van Dorian Wilde, de kunstenaar die een verbond sloot met duistere krachten toen hij deze schilderijen creëerde, die de zeven dodelijke zonden vertegenwoordigen.