In Her Defense (1999)

Canada
Drama / Thriller

geregisseerd door Sidney J. Furie
met Marlee Matlin, Michael Dudikoff en Jane Barry

Advocaat Andrew Garfield heeft een verhouding met Jane, die doof is. Op een dag komt Jane's man te vroeg thuis en betrapt Andrew en Jane in bed. Andrew schiet de man dood. De politie verdenkt Jane van de moord en wil dat Andrew haar verdedigt in de rechtszaak. Nu moet hij haar verdedigen, zonder enige verdenking op zichzelf te richten. Tegelijkertijd is dit misschien de grote zaak die zijn carrière bervordert.

avatar van treinstel
Spannende (rechtbank)thiller met goed acteerwerk.
Het is verhaal heeft het wel in zich om een beetje voorspelbaar te worden, maar er zitten voldoende verassingsmomenten in deze film.
Punten: 3,0

Ik vond het ook een aardige film. Het eind is ook niet voorspellend.

avatar van melissa[L]
Leuke film
Totaal neit voorspelbaar.
Dus erg verassend eind..!

waardering:3,5

avatar van Mrs. Donut
Ik vind het een mooie film omdat het gaat over de de perfecte moord en de perfecte moord wordt hier gepleegd. Mevrouw wilde van haar man af, legde het aan met een advocaat, begon daar een affaire mee, die advocaat vermoorde haar man en zij kwam er mee weg, zij is van haar man af. En deze advocaat heeft haar zelfs nog verdedigd toen, zij de schuld kreeg van de moord op haar man.

Meneer Bungel
Toch net even verhoogd naar 2,5*. Een aardige rechtbank-thriller met een wat al te geforceerde ontknoping en een Dudikoff die ik eigenlijk alleen kende als een soort actie-'held' à la Chuck Norris. Daar had hij het ook best bij mogen laten wat mij betreft. Beetje saai allemaal, hoewel er redelijk wat gebeurd. Marlee Matlin is dan nog wel lekker op dreef.

Zo, mijn 300ste berichtje, zag ik net toevallig... Krijg ik nog een gebakje, of wat?

avatar van DjFrankie
Geen hoogstaande film , wel verrassend. Bleef in ieder geval boeiend om te kijken want je wil gewoon weten waar dit heen gaat.

Meneer Bungel
gebeurt.