Apparition (2019)

Horror

geregisseerd door Waymon Boone
met Mena Suvari, Kevin Pollak en Jon Abrahams

Een groep millennials experimenteert met een spiritueel geleide app. Met succes krijgen ze verbinding met de andere wereld en worden uiteindelijk geleid naar The Preston Castle. Deze onheilspellende, historische plaats van moord en marteling is verbonden met elk van hen op manieren die ze snel zullen ontdekken, dankzij de doden.

avatar van Deep Dreams
Vandaag gekeken en nee toch ook niet hoor. Begint bij een jeugdinstelling...... daar valt het nog mee.... dan herbegint de film 20 jaar later met ..... een groep tieners.... hoe kan het ook anders van tegenwoordig...... b filmpje.... matig .... gebeurt weinig .... geen jumpscares...... geen psychologische horror..... open einde.... weeral maar hopelijk geen of beter vervolg Geen horror. #jammervande90minuten #zondevandekijktijd