Virágvölgy (2018)

Alternatieve titel: Blossom Valley

Hongarije

geregisseerd door László Csuja
met Bianka Berényi, László Réti en Kozma Károly

De twintigjarige Bianka loopt zonder doel door een voorstad. In een opwelling steelt ze een baby en gaat ze op zoek naar een vader en een thuis. Haar ex-vriend stuurt haar weg, maar de mentaal minderbegaafde Laci helpt haar. Voor Bianka is dit alles maar een spannend rollenspel, maar Laci houdt van haar en de baby en doet er alles aan hen een gelukkig leven te bieden.