Christmas at the Palace (2018)

Romantiek

geregisseerd door Peter Hewitt
met Merritt Patterson, Andrew Cooper en Brittany Bristow

Katie was vroeger professioneel schaatsster. Ze wordt ingehuurd door Alexander, de koning van San Senova. Hij wil dat Katie zijn dochter lesgeeft. Katie verblijft in het kasteel van Alexander en brengt veel tijd met hem door. De twee voelen zich tot elkaar aangetrokken en worden verliefd. Maar zal het traditionele volk van San Senova toestaan dat hun koning trouwt met een buitenstaander?