Run the Race (2019)

Drama / Sport

geregisseerd door Chris Dowling
met Tanner Stine, Kristoffer Polaha en Evan Hofer

Twee wanhopige broers offeren het heden op voor een betere toekomst. Rouwend om de dood van zijn moeder en het vertrek van zijn vader, vindt Zach, een veelzijdige atleet, glorie in het American football. Hij werkt om een studiebeurs te verdienen en om zijn broer te steunen. Wanneer een ernstige blessure Zach - en zijn dromen - aan de zijlijn plaatst, zet David alles op alles om hun toekomst te redden en Zach op hoop te richten.

avatar van schumacher
Ik ben ondanks alles toch blijven kijken maar ik vond de film niet zo goed.
Ze zwieren er alweer dat christelijke gedoe erbij en daar hou ik niet van.
Het is ook een drama en bitter weinig sport.
Het gaat dus vooral over de 2 broers die een zeer moeilijk leven hebben enz...
Morgen ben ik deze film al vergeten.