Run the Race (2019)

Drama / Sport

geregisseerd door Chris Dowling
met Tanner Stine, Kristoffer Polaha en Evan Hofer

Twee wanhopige broers offeren het heden op voor een betere toekomst. Rouwend om de dood van zijn moeder en het vertrek van zijn vader, vindt Zach, een veelzijdige atleet, glorie in het American football. Hij werkt om een studiebeurs te verdienen en om zijn broer te steunen. Wanneer een ernstige blessure Zach - en zijn dromen - aan de zijlijn plaatst, zet David alles op alles om hun toekomst te redden en Zach op hoop te richten.