Ishqeria (2018)

India
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Prerna Wadhawan
met Neil Nitin Mukesh, Richa Chadha en Manish Anand

Wanneer Kuhoo, een meisje uit een klein dorp, naar de universiteit gaat, wordt ze verliefd op Raghav, de meest populaire student waar veel meisjes voor vallen. Ze ziet in hem de ideale echtgenoot. Het probleem is dat hij haar niet ziet staan. Haar vriendinnen besluiten Kuhoo wat te helpen en doen verschillende pogingen opdat ze bij Raghav in de smaak zou vallen, maar dat leidt tot hilarische toestanden.