Aïlo: Une Odyssée en Laponie (2018)

Alternatieve titels: A Reindeer's Journey | Ailo, Het Dappere Rendier | Ailo het Rendierenjong

1 stem

Frankrijk
Familie / Avontuur

geregisseerd door Guillaume Maidatchevsky

“Aïlo: Une Odyssée en Laponie” vertelt over de strijd om het voortbestaan van een klein rendier. Het beest is wild en kwetsbaar voor de uitdagingen die zijn eerste jaar onderbreken. Het ontwaken voor de wilde wereld is een grootse ervaring in het hart van de grandioze landschappen van Lapland.

Vanaf woensdag 6 november in de bioscoop (In the Air)

Helaas de versie met Nederlandse stem, in de filmzaal. Daar zat ik dan met een Franse vriendin...