Treasure Hunter: Legend of the White Witch (2018)

Alternatieve titel: Antidote

Actie / Avontuur

geregisseerd door Ken Barbet
met Randy Couture, Chuck Zito en Natali Yura

Er breekt een dodelijke ziekte uit in een dorp. Anna en haar verloofde werken onvermoeibaar om het lijden van de dorpsbewoners te verlichten. Ze komen er al snel achter dat de dorpelingen geloven dat de Witte Heks de dodelijke ziekte heeft meegebracht. Om zichzelf en het dorp te redden, worden Anna en Manuel gedwongen om samen te werken met Victor, een arrogante schattenjager, die alleen de verloren stad van goud wil vinden. Het drietal beseft dat de Witte Heks en de Gouden Stad venijnig met elkaar verbonden zijn en dat ze hun krachten moeten bundelen om de Maya-legende van de Witte Heks bloot te leggen om enige hoop te hebben om te overleven.