Täältä Tulee Myyrä (2009)

Alternatieve titels: Here Comes the Mole | De Avonturen van het Molletje | De Nieuwe Avonturen van het Molletje | Krtek | Krtek - Täältä Tulee Myyrä

Finland / Tsjechië
Animatie / Familie

geregisseerd door Zdenek Miler

'De avonturen van het Molletje' is een compilatiefilm van de bekende Tsjechische korte animatiefilms over het Molletje en zijn vriendjes Egel en Konijn. Het Molletje beleeft samen met de dieren uit het bos een hoop spannende en leuke avonturen. Zo krijgt het aan de stok met een strenge waakhond, wordt hij opgejaagd door een boze vos en vindt hij een weggegooide speelgoedauto. Ook ontdekt hij wat een lolly is, perst hij samen met zijn vriendjes een nieuwe muziekplaat en moeten ze een oplossing vinden om de bloemen in de tuin water te geven.