Marvel Rising: Secret Warriors (2018)

1 stem

Animatie / Actie

geregisseerd door Alfred Gimeno en Eric Radomski
met de stemmen van Kathreen Kavari, Milana Vayntrub en Kim Raver

Ms. Marvel en Squirrel Girl ontmoeten een jonge man, Inferno, die vuur kan controleren. Hij is op de vlucht voor een inhuman met teleportatiekrachten. Om deze jongeman te hulp te schieten bundelen ze hun krachten met Quake, Patriot en America Chavez. Ze vormen zo een nieuw superheldenteam, de Secret Warriors, onder toeziend oog van Captain Marvel.