In Vogue: The Editor's Eye (2012)

1 stem

Documentaire
90 minuten / 59 minuten (ingekorte versie)

geregisseerd door Fenton Bailey en Randy Barbato
met Anna Wintour, Babs Simpson en Grace Coddington

Documentaire over Vogue, 's werelds invloedrijkste modemagazine, bekeken door de ogen van enkele van zijn meest iconische moderedacteuren. Met de uitzonderlijke archieven van Vogue als bron, onderzoekt deze film de culturele impact van het blad sinds zijn lancering in 1892. Dat gebeurt aan de hand van achter-de-schermeninterviews met redacteuren die een bijdrage hebben geleverd aan de nalatenschap van het tijdschrift, zoals de huidige hoofdredactrice Anna Wintour en modejournalisten Babs Simpson, Grace Coddington, Tonne Goodman, Phyllis Posnick en Jade Hobson.