All These Small Moments (2018)

Alternatieve titel: An Ode to Odessa

1 stem

geregisseerd door Melissa Miller Costanzo
met Molly Ringwald, Jemima Kirke en Harley Quinn Smith

Howie Sheffield heeft een moeilijk jaar. Hij brak zijn arm, en bovendien waren hij en zijn klein broertje Simon onwillige getuigen van het afbrokkelen van het huwelijk van hun ouders. Het enige dat hem in leven houdt, is de mysterieuze Odessa, een jonge vrouw die hij elke dag op zijn ochtendbusroute ziet. Al snel beginnen Howie's werelden te botsen als hij een voorlopige vriendschap cultiveert met zijn verleidelijke klasgenote Lindsay, terwijl Odessa in zijn kring wordt getrokken en zijn ouders worstelen met het probleem of ze zullen samen blijven of uit elkaar gaan.