[Cargo] (2018)

1 stem

Misdaad / Thriller

geregisseerd door James Dylan
met Ron Thompson, en de stemmen van Jose Rosete en Corbin Timbrook

De rijke zakenman Anthony Peterson wordt wakker in een vrachtcontainer. Hij zit opgesloten en heeft alleen een mobiele telefoon op zak. Zijn ontvoerders eisen 10 miljoen dollar en Peterson krijgt slechts 24 uur de tijd om het bedrag bij elkaar te sprokkelen. Wanneer hij daar niet in slaagt, zullen de ontvoerders zijn vrouw vermoorden. Zal Peterson erin slagen het geld bij elkaar te krijgen?