Welcome to Christmas (2018)

Alternatieve titel: Hallmark: Welcome to Christmas

Romantiek

geregisseerd door Gary Harvey
met Jennifer Finnigan, Eric Mabius en Sarah Edmondson

Madison Lane verdient haar brood met het ontwikkelen van vakantieverblijven. Ze krijgt de opdracht een geschikte locatie te vinden voor een skiresort. Madison denkt dat Mountain Park de juiste locatie is, maar krijgt van haar werkgever de opdracht af te reizen naar een andere locatie. Nadat haar auto het begeeft ontmoet ze Gage McBride, de lokale sheriff.