Niña Errante (2018)

Alternatieve titel: Wandering Girl

Colombia

geregisseerd door Rubén Mendoza
met Loren Paz Jara, Lina Sanchez Calderon en Carolina Ramirez Quintero

Angela is twaalf jaar oud en haar drie stiefzussen zijn ongeveer dertig jaar oud. De vier stiefzussen ontmoeten elkaar op de begrafenis van hun vader. Angela heeft altijd bij haar vader gewoond en wordt nu door haar zussen naar een tante aan de andere kant van het land gebracht om te voorkomen dat ze in een opvanghuis terecht zal komen. Tijdens deze reis van rouw, komt Angela in veel nieuwe situaties terecht en ervaart zij tot dan toe onbekende gevoelens.

TEASER