Beautiful Prison (2016)

Verenigde Staten / Mexico
Drama / Horror

geregisseerd door Joel Vallie
met Ernesto D'Alessio, Leila Garza Stockwell en Kristen Barrett

Centraal staat Ben die zijn leven moet zien door te komen met een hersenbeschadiging. Ben wordt echter na een gewelddadig ongeluk wakker met een hersteld intellect en een bovennatuurlijk vermogen om de gebeurtenissen in zijn wereld te beheersen. De wereld blijkt vaak mysterieus, af en toe wonderbaarlijk en soms angstaanjagend te zijn voor Ben.

avatar van Rickyman
Deze film is een mengelmoes van genres, het verhaal verloopt ook wat rommelig en is daarbij onvoorspelbaar, met veel vaart en lopen de spanningen soms hoog op..
Misschien nam de regisseur iets te veel hooi op z'n vork en was een langere speelduur meer gewenst, maar eigenlijk best orgineel en verrassend leuk gedaan,.

avatar van perceived
Wel aardig. Jammer genoeg veel te pretentieus voor het type film cq budget.