Triggered (2019)

Komedie / Horror

geregisseerd door Chris Moore
met Meredith Mohler, Jesse Dalton en Sam Furman

Callee Bishop heeft veel problemen. Naast het feit dat haar stad alleen maar uit hersendode uilskuikens bestaat, loopt er een seriemoordenaar vrij rond en nu neemt niemand haar problemen serieus. Met de hulp van haar vriend, Ian, bedenkt Callee een plan om de aandacht weer op haar en haar problemen te vestigen door een aanval van de moordenaar te faken. Het plan van Callee werkt averechts wanneer de echte moordenaar zijn zinnen zet op de twee vrienden in een poging om van hen de slachtoffers te maken die zij beweren te zijn. Hoe kunnen Callee en Ian uit hun web van leugens komen voordat de moordenaar ze als nog een van zijn vele slachtoffers claimt?