The Curse of Lilith Ratchet (2018)

Alternatieve titel: American Poltergeist: The Curse of Lilith Ratchet

1 stem

Horror

geregisseerd door Eddie Lengyel
met KateLynn E. Newberry, Rob Jaeger en Roger Conners

Alice en haar beste vriendin Lauren treffen een gekrompen hoofd aan. De dames zijn nieuwsgierig en willen meer weten over het mysterieuze voorwerp. Ze zoeken contact met Hunter Perry, die een populaire show over het paranormale uitzendt. Hunter komt al snel tot de ontdekking dat het hoofd echt is en wil er een uitzending over maken. Maar dan krijgt de groep te maken met de kwaadaardige geest van Lilith Ratchet.