Garoto Cósmico (2007)

Brazilië
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Alê Abreu
met de stemmen van Aleph Naldi, Bianca Rayen en Mateus Duarte

Cósmico, Luna en Maninho zijn kinderen in een futuristische wereld waar levens volledig geprogrammeerd zijn. Op een avond, wanneer ze op zoek zijn naar meer punten voor een schoolbonus, raken de drie kinderen verdwaald in de ruimte en ontdekken ze een oneindig universum, vergeten in een klein circus. Na het beleven van nieuwe ervaringen stuurt de programmeerwereld een speciale vertegenwoordiger om hen te redden. Nu moeten ze hun eigen paden kiezen.