Hedefim Sensin (2018)

Alternatieve titel: Locked on You

Turkije

geregisseerd door Kivanç Baruönü
met Ata Demirer, Demet Akbag en Gonca Vuslateri

Zekeriya Taştan verdient de kost door cigköfte te verkopen in de straten van Istanbul. Als hij op een dag op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats is, brengt hij zichzelf in de problemen door per ongeluk zijn mond voorbij te praten. Hij ziet zich genoodzaakt Istanbul te verlaten en komt voor het eerst van zijn leven op het eiland Gökçeada terecht. Daardoor verandert niet alleen het leven van Zekeriya, ook de levens van Hafize, Leyla en Halve Hasan veranderen helemaal.