Curse of the Scarecrow (2018)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Horror

geregisseerd door Louisa Warren
met Kate Lister, Louisa Warren en Cassandra French

June en Carl zagen in hun kindertijd hoe hun ouders omgebracht werden. Sindsdien houden ze een duister geheim verborgen. Jaren later keert June terug naar haar ouderlijk huis om er op onderzoek uit te gaan. Een tijdje ervoor pleegde Carl onder mysterieuze omstandigheden zelfmoord. Tijdens de tijd die June in het huis doorbrengt wordt zij opnieuw geconfronteerd met het geheim uit haar verleden.