Road to Christmas (2018)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Allan Harmon
met Jessy Schram, Chad Michael Murray en Cardi Wong

Maggie Baker is woonachtig in Los Angeles en werkt als televisieproducent. Ze valt voor Danny Wise, de zoon en tevens producent van Julia Wise. Zij zendt jaarlijks een kerstspecial uit op televisie. Maggie heeft het plan Danny en zijn twee vervreemde broers opnieuw met elkaar in contact te laten komen tijdens een live-uitzending van Julia. Maar zijn de broers daar wel blij mee?