All Light Will End (2018)

Horror / Thriller

geregisseerd door Chris Blake
met Ashley Pereira, Alexandra Harris en Sam Jones III

Savannah Martin is een jonge en succesvolle horrorschrijfster wiens nieuwe boek een ware sensatie is. Als ze met haar vrienden een relaxt weekend doorbrengt in haar thuisdorp, komt het duistere geheim achter Savannahs succes naar boven. Ze heeft last van nachtmerries en kan haar dromen slecht onderscheiden van de werkelijkheid. Dan blijkt er een link te zijn met de gruwelijk moordzaak die haar vader, de politiechef van het dorp, aan het onderzoeken is.

Teaser

avatar van @Noorderwijk
Wat traag in het begin maar toch een aardige thriller/horrorachtige film ? ***

avatar van Rickyman
Geen verkeerd filmpje inderdaad, beetje verwarrend ook waarna het nog aardig verrassend uit de hoek komt.

avatar van Daan258
Klinkt leuk!

avatar van umbra
Keek al bij al nog lekker weg, zonder echt wow te zijn. De twist vond ik redelijk geslaagd.