Aschhe Abar Shabor (2018)

Alternatieve titel: আসছে আবার শবর

India
Actie / Misdaad

geregisseerd door Arindam Sil
met Saswata Chatterjee, Subhrajit Dutta en Gaurav Chakrabarty

Twee brute en onmenselijke incidenten van verkrachting en moord komen in Calcutta en Chandernagore aan het licht. Detective Shabor Dasgupta en zijn team proberen de schuldigen op te sporen. Ze zijn vastbesloten de misdadigers achter de tralies te zetten. Wat ze ontrafelen is een verhaal van extreme lust, haat en egoïsme.