Baapjanma (2017)

India

geregisseerd door Nipun Dharmadhikari
met Pushkaraj Chirputkar, Sachin Khedekar en Akarsh Khurana

Bhaskar Pandit is een senior die bij zijn verzorger Mauli en zijn hond Tiger woont. Zijn vrouw is een paar jaar geleden overleden. Hij heeft een gespannen relatie met zijn beide kinderen. Op een dag, terwijl hij zijn dagboek doorbladert, realiseert hij zich dat hij al maandenlang precies dezelfde routine beleeft. Met deze plotselinge schok van besef besluit hij de relatie met zijn kinderen te verbeteren en hij zal voor niets stoppen, totdat hij bereikt heeft wat hij wil.