Daughters of the Sexual Revolution: The Untold Story of the Dallas Cowboys Cheerleaders (2018)

Documentaire

geregisseerd door Dana Adam Shapiro
met Cindy Bennett, Suzanne Mitchell en Tami Barber

Deze documentaire vertelt voor het eerst het verhaal van Suzanne Mitchell, de loyale leidster van de originele Dallas Cowboys Cheerleaders. Door velen beschouwd als regressief en uitbuitend, werd dit zusterschap van diverse jonge meisjes een controversieel popcultuurfenomeen op het hoogtepunt van de seksuele revolutie. Hierdoor veranderde het spel van het voetbal - en Amerika - voor altijd.