Isabelle (2018)

Canada / Verenigde Staten
Horror / Thriller

geregisseerd door Robert Heydon
met Adam Brody, Amanda Crew en Zoë Belkin

Niets mooier dan een jong koppel dat een gezin wil starten maar daar komen uiteraard ook de spannende en intense momenten bij. Als die nog eens gepaard gaan met een verhuizing dan is het ook niet verwonderlijk dat de stress toeneemt. Of is er toch iets mis met de buurt? Paranoia en waanzin staan hand in hand om de hoek te wachten, of zit er toch een duivelse entiteit op hun leven te azen?

avatar van Rickyman
Deze thriller ziet er opzich nog wel aardig uit en is het verhaal onderhoudend, een paar creepy momentjes maar verder weinig bijzonders en valt het uiteindelijk ook best tegen.

avatar van Daan258
Zonder enige info de film in gegaan.
Als je het acteerwerk even opzij schuift is het nog wel te doen. Gelukkig is de speelduur ook lekker kort.

Een kleine 2,5* maar niks bijzonders.

avatar van jeroentjuhhhhh
Pijnlijk droevige poging van Heydon. Compleet incompetente regisseur die het über simpele zwangere-vrouw-in-een-nieuw-huis gegeven gewoon niet lekker van de grond krijgt. En dat terwijl het toch een ''subgenre'' is waar genoeg degelijke/goede voorbeelden in te vinden zijn. Liever goed gejat dan slecht bedacht, zou je zeggen. Slecht gejat is in ieder geval niet de manier. Buiten de duffe look & feel van de film valt vooral het waardeloze script op, volledig gestript van enige logica en zowel Crew als Brody (beide met ervaring, ook binnen het genre) zakken ermee door de ondergrens.