Kai Po Che! (2013)

India
Drama / Sport

geregisseerd door Abhishek Kapoor
met Rajkummar Rao, Sushant Singh Rajput en Amit Sadh

Drie vrienden willen in Ahmedabad een trainingscentrum voor cricketspelers oprichten. Omi vraagt om hulp bij zijn oom, die ook een politiek leider is, om deze zaak te starten. Govind biedt les aan enkele kinderen en Ishaan geeft cricket-coaching. Ze ontmoeten een jongen, Ali die begaafd is met hyperreflexie. Ishaan begint dan met speciale coaching voor de jongen, zodat het land een nieuwe sterspeler krijgt. Maar onverwachte dingen gebeuren en dat heeft een grote impact.

avatar van tn2543
Sterke film en goed acteerwerk!