América (2018)

1 stem

Documentaire

geregisseerd door Erick Stoll en Chase Whiteside

Het leven van de Mexicaanse broers Diego, Rodriguez en Bruno krijgt een onverwachte wending wanneer hun vader in de gevangenis belandt op beschuldiging van ouderenverwaarlozing en zij samen met de vriendin van Rodriguez de zorg voor hun hoogbejaarde grootmoeder América overnemen. De omschakeling naar hun nieuwe leven en verantwoordelijkheden valt voor de broers niet mee. Diego treedt als Elvis-imitator op tijdens feesten en op straat, Rodriguez en zijn vriendin geven meditatieworkshops met klankschalen en Bruno is circusartiest. Het wonen onder één dak brengt hen dichter bij elkaar, maar zet hun relatie ook onder druk.