Yol Arkadasim 2 (2018)

Turkije

geregisseerd door Bedran Güzel
met Oguzhan Koç, Ibrahim Büyüka en Ezgi Eyüboglu

Onur en Seref zijn binnen een jaar zowel huisgenoten als collega’s geworden. Seref is niet succesvol in het managen van de zangcarrière van Onur. Als Onur besluit terug te gaan naar zijn oude werkgever, organiseert Seref voor Onur een tournee vol verrassingen. Terwijl Onur en Seref hun dromen najagen, komen ze oog in oog te staan met de harde realiteit van het leven. Zullen zij hun doelen kunnen bereiken?