There Is No Authority but Yourself (2006)

Alternatieve titel: Crass: There Is No Authority but Yourself

Nederland
Documentaire / Muziek

geregisseerd door Alexander Oey
met Steve Ignorant, Eve Libertine en Penny Rimbaud

De film vertelt de geschiedenis van de Britse anarcho-punkband Crass aan de hand van interviews met zanger Steve Ignorant, drummer Penny Rimbaud en Gee Vaucher die zorgde voor het artwork van de band. De band ontstond in 1977 vanuit de leefgemeenschap Dial House in de buurt van Epping, Essex in Engeland en bleef tot in 1984 muzikaal en politiek actief. Hun bedenkingen en kritiek op de maatschappij alsmede hun hedendaagse activiteiten komen aan bod.