Under the Autumn Moon (2018)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Gary Yates
met Lindy Booth, Wes Brown en Natalie Lisinska

Een ambitieuze zakenvrouw weet haar werkgever ervan te overtuigen dat het ideaal zou zijn wanneer hun collega's zich kunnen terugtrekken op een pittoreske ranch. De vrouw begeeft zich naar de ranch en komt er in contact met de eigenaar, een charmante man. Er doet zich een probleem voor wanneer hij de ranch niet wil verkopen, tenzij de vrouw ervoor zorgt dat de ranch niet gerenoveerd wordt.