The Last Ones (2017)

Alternatieve titel: Smetstof

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Andrew Jara
met Marcelle Bowman, Robert Rodriguez en Algernon D'Ammassa

Toen het virus toesloeg, verloren John en Michael alles. Negen maanden later zien de dingen er somber uit wanneer ze zonder voedsel en voorraden beginnen te raken en worden ze voortdurend aangevallen door een gruwelijke dreiging die 's nachts ontstaat. Wanneer ze onverwacht op Karina komen, en ze worden gevangen in een conflict dat veel erger is dan ze zich hadden kunnen voorstellen.