Christmas Perfection (2018)

1 stem

Romantiek

geregisseerd door David Jackson
met Caitlin Thompson, James Henri-Thomas en Robbie Silverman

Darcy wil de kerstdagen op de perfecte manier vieren en is wanhopig op zoek naar een manier om dit voor elkaar te krijgen. Het lijkt te lukken wanneer zij op magische wijze naar een kerstdorp getransporteerd wordt waar het elke dag Kerstmis is. Darcy kan haar geluk niet op, want dit is alles waarvan zij gedroomd heeft. Ze komt echter voor een lastige keuze te staan nadat zij twee mannen ontmoet. Ze zijn allebei verschillend, dus wie is de ware voor haar?

avatar van Bubblez
Haat-liefde. Ik vind het concept origineel en goed passend bij een kerstfilm, maar de tenenkrommend acteerprestaties van sommige castleden ontdoen de film van alle charme.